گروه صنعتی سی ان سی کاران

صفحه اصلی درباره ما تماس با ما                    شیشه   اینورتر     cnc فرز     cnc تراش     کنترلر   ربات صنعتی    دایره المعارف CNC     دستگاه لیزر    تعمیرگاه CNC     


فروش ماشین آلاتفروش قطعاتفروش تکنولوژیفروش اطلاعاتخدمات CNCروش ساخت CNCآموزشگاه

  شیراز    اصفهان  ارومیه  بندرعباس  کرج  بجنورد    RADONIX   Imaster_Inverter     JMC_Servo

دایره المعارف 101 مدل سی ان سی

دستگاه پنجم : سی ان سی های واترجت

جامع ترین مرکز اطلاع رسانی سی ان سی در ایران - آخرین ویرایش این صفحه بهار 95

کلاس ساخت سی ان سی در دانشگاه شریف

لیست مطالب در بخش تکنیکهای ساخت CNC

مقدمه ای بر ساخت

اپراتوری سی ان سی

بال اسکرو

کوپلینگ

کنترلر

مقدمه ای بر کنترلر

ال ام گاید

گیربکس 

بال اسکرو 

تابلو برق 

ساخت CNC سه محوره

تسمه تایمینگ

سرو موتور 

پروفیل آلومینیوم 

استپ موتور 

بوش ساچمه ای 

اسپیندل موتور 

ابزار سی ان سی 

انرژی چین

وکیوم

مقدمه 

مقدمه ای بر ساخت

اپراتوری سی ان سی 

نرم افزارهای کد کم

مقدمه ای بر کنترلر

مقدمه ای بر سرو موتور و استپ موتور

بال اسکرو

میز دستگاه ، اسپیندل موتور ، انرژی چین

ساخت CNC سه محوره

ریل  LMGuide و واگن حرکتی

بال اسکرو 

  کنترلر

بوش ساچمه ای

کولت

کوپلینگ

 انرژی چین

گیربکس

کامپیوتر صنعتی

موتور خطی

مانیتورینگ

منبع تغذیه

اسلاید گاید

پروفیل آلومینیوم

سرو موتور

نرم افزار

  اسپیندل موتور

استپ موتور

تابلو برق

تسمه تایمینگ

ابزار سی ان سی

وکیوم

فروشگاه قطعات سی ان سی

 و اتوماسیون صنعتی

=================

___________________________

تماس  : 09122277199 شخم گر
تلگرام : گروه سی ان سی کاران

تمام تلاش خود را نموده ایم تا با
 بهترین کیفیت و با بهترین قیمت
محصولات مورد  نیاز شما را
 تهیه کنیم و در اختیار شما
عزیزان قرار دهیم

تالیف کنندگان :

 

مطالب این دایره المعارف در گروه تلگرامی سی ان سی کاران و زیر نظر متخصصان این صنعت گردآوری شده است . بدیهی است در طی مراحل مختلف این مطالب ویرایش و تکمیل خواهد شد . هرگونه کاستی را به بزرگی خود بر ما ببخشید.


 

 

ahmad shokhmgar, [۳۰.۱۱.۱۵ ۲۲:۲۳]
سلام خدمت همه دوستان عزیز شب همگی بخیر

ali khamseh, [۳۰.۱۱.۱۵ ۲۲:۲۳]
دوستان طبق برنامه ای که جناب مدیر تهیه کرده بودن قرار بود امشب در مورد لیزر فایبر بحث و بررسی گردد .کسی مایل هست در این زمینه بحث کنیم.
 

 

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۸:۲۱]
سلام خدمت دوستان پایان مباحث لیزر اعلام می گردد . از این ساعت تا فردا ساعت 5 بعد از ظهر مباحث مربوط به واتر جت آغاز می شود. از کلیه دوستان متخصص این صنعت خواهش دارم شبی پرمحتوی را رقم بزنند.

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۸:۲۱]
[ Photo ]

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۸:۲۲]
تا ساعاتی دیگر مطالبی از سوی این حقیر توضیح داده خواهد شد.

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۸:۳۰]
با یک خاطره جالب مباحث واتر جت را آغاز می کنم . زمانیکه کار ساخت بزرگترین واترجت ایران ( طول 13 متر عرض 3 متر ) در یک صنعت نظامی به اتمام رسید و اولین نمونه آن که یک اسب بود توسط دستگاه بریده شد دستانم را خیلی آروم نزذیک قطعه بردم و در حالیکه می ترسیدم داغ باشد یکی دوبار نوک انگشتم را به قطعه زدم و دیدم داغ نیست آنرا برداشتم. بالای 20 نفر دور ما بودند. یکی از دوستان پرسید؟ چیزی شده، گفتم نه ترسیدم داغ باشد . همه خندیدند. به من گفتند مگر تا حالا برش واتر جت را ندیده اید. گفتم نه. باز هم همه خندیدند. پس چطور این دستگاه را ساختید. و بدون اینکه جواب دهم یکی از دوستان گفتند مهندس همیشه شوخ طبع هستند. و باز هم لبخند برلبان همه بود اما من راست می گفتم . بزرگترین واترجت ایران را در یک مرکز فوق حساس نظامی ساختم درحالیکه اصلا برش واترجت را ندیده بودم

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۸:۳۱]
امشب منتظر شما عزیزان و نظرتان هستم

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۸:۳۳]
بسیاری از دوستان بصورت خصوصی این مطلب را در مورد دستگاههای گذشته نیز اعلام کرده اند. بعد از اتمام 101 دستگاه، 10 دستگاه اول تمدید می شود.

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۸:۳۳]
[Forwarded from موسی افضلی]
در صورت امکان مبحث حک لیزر یک روز. دیگر تمدید شود

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۸:۵۲]
[ Photo ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۸:۵۲]
[ Photo ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۸:۵۳]
[ Photo ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۸:۵۳]
[ Photo ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۸:۵۳]
[ Photo ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۸:۵۳]
[ Photo ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۸:۵۳]
[Forwarded from Emanuele Livi]
[ Photo ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۸:۵۴]
[ Photo ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۸:۵۴]
[ Photo ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۸:۵۴]
[ Photo ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۸:۵۵]
[ Photo ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۸:۵۵]
[ Photo ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۸:۵۵]
واتر جت ساخت کره جنوبی ..درایو محورها از باومولر المان ..کنترل از ECSایتالیا
پمپ فشار قوی به ازا هر هد جداگانه ساخت کره جنوبی 2800 اتمسفر

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۹:۲۸]
سلام خدمت همه دوستان عزیز . خوش آمدید

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۹:۲۹]
این گروه تلاش می کند دایره المعارف سی ان سی ایران را با کمک همه متخصصین ایجاد کند. هر شب یک مدل سی ان سی. امشب واترجت

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۹:۲۹]
تا ساعاتی دیگر مباحث آغاز می شود.

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۹:۳۵]
با سلام خدمت دوستان

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۹:۳۵]
جناب آقای برته عزیز سلام

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۹:۳۶]
جناب مهندس برته پمپ واتر جت می سازند

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۹:۳۶]
در خدمتيم

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۹:۴۴]
[ Photo ]

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۹:۴۸]
از جناب مهندس شریفی خواستم امشب سنگ تمام بگذارند. این جواب را به من دادند سلام
شب بخیر ..بنده سالها برای
WATER JET GERMANY
WATERJET SWEEDEN
کار کردم ..سعی میکنم در حد حوصله گروه ارایه مطلب کنم به دیده منت

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۹:۵۵]
متین دهقان از گروه حذف شدند. ظرف 101 روز هر شخصی ایشان را اد کند همان شخص هم از گروه حذف خواهد شد.

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۹:۵۶]
مرسي

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۹:۵۷]
از پيج ما در اينستاگرام بازديد فرماييد

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۹:۵۷]
Tecnocut_industry

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۹:۵۸]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۹:۵۸]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۹:۵۸]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۹:۵۸]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۹:۵۸]
ساخت اينتنسيفاير كامل

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۹:۵۸]
طرح فلوو

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۹:۵۸]
٣٠٠ و ٤٢٠ مگاپاسكال

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۹:۵۹]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۹:۵۹]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۹:۵۹]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۹:۵۹]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۱۹:۵۹]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۰۰]
ساخت كنترلرهاي مچ٣؛ بردهاي اينترفيس جهت واترجت و انواع دستگاه هاي سي ان سي تا ٦ محور

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۰۱]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۰۱]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۰۱]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۰۱]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۰۱]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۰۱]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۰۱]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۰۱]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۰۱]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۰۱]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۰۱]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۰۱]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۰۱]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۰۱]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۰۱]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۰۱]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۰۱]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۰۱]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۰۱]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۰۱]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۰۱]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۰۱]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۰۱]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۰۱]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۰۱]
ساخت تمامي قطعات يدكي پمپ هاي موجود در بازار، با كيفيت در حد اوريجينال و قيمت مناسب

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۰۲]
ساخت كانل پمپ هاي واترجت از صفر تا صد با بهترين خدمات پس از فروش

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۰۵]
براي اولين بار در ايران

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۱۷]
[ File : 721P432_1 - User's Manual for Cutting machine.pdf ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۱۷]
[ File : Bulkhead Pipe.pdf ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۱۷]
[ File : Dump Valve.pdf ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۱۷]
[ File : Intensifier.pdf ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۱۷]
پی دی اف های ارسالی همگی راجع به پمپ های KMT هست ..به عنوان نمونه ای از برترین پمپ های واتر جت جهان
البته پمپ های فلو FLOWبه لحاظ فنی و فشار بالاتر و مصرف انرژی کمتر و فضای اشغال شده کمتر ازجح تر هستند

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۱۷]
[ File : HYD reservoir.pdf ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۱۷]
[ File : LP Filter assy.pdf ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۱۸]
[ File : HYD Power Pack.pdf ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۱۸]
[ File : HYD Piston.pdf ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۱۸]
[ File : WSI E-Series Pumps (2).pdf ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۱۸]
[ File : HYD Manifold assy.pdf ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۱۸]
[ File : Motor Pump Assy.pdf ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۱۸]
[ File : Sealing Head.pdf ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۱۸]
[ File : HYD Hose.pdf ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۲۰]
[ File : WSI E-Series Pumps (2).pdf ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۲۰]
[ File : Sealing Head.pdf ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۲۰]
[ File : scan04.jpg ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۲۰]
[ File : scan07.jpg ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۲۱]
[ File : scan014.jpg ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۲۱]
[ File : scan015.jpg ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۲۱]
[ File : scan030.jpg ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۲۱]
[ File : scan06.jpg ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۲۲]
[ File : scan08.jpg ]

حسین شعاعی, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۲۲]
[Forwarded from جامعه مهندسین برق و الکترونیک ایران]
#HEIDENHAIN_numrical_control_system

حسین شعاعی, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۲۲]
[Forwarded from جامعه مهندسین برق و الکترونیک ایران]
[ File : Technical Information – Rotary Encoders for Highly Dynamic Servo Drives.pdf ]

حسین شعاعی, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۲۲]
[Forwarded from جامعه مهندسین برق و الکترونیک ایران]
[ File : Technical Information – Safety-Related Control Technology for Machine Tools.pdf ]

حسین شعاعی, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۲۲]
[Forwarded from جامعه مهندسین برق و الکترونیک ایران]
[ File : Technical Information – Safety-Related Position Measuring Systems.pdf ]

حسین شعاعی, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۲۲]
[Forwarded from جامعه مهندسین برق و الکترونیک ایران]
[ File : Technical Information – Sealed Linear Encoders with Single-Field Scanning.pdf ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۲۲]
[ File : scan028.jpg ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۲۳]
[ File : scan013.jpg ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۲۴]
[ File : scan027.jpg ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۲۵]
[ File : scan01.jpg ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۲۵]
[ File : scan03.jpg ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۲۶]
[ File : scan016.jpg ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۲۶]
[ File : scan021.jpg ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۲۷]
[ File : scan025.jpg ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۲۷]
[ File : scan029.jpg ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۲۷]
[ File : scan010.jpg ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۲۸]
[ File : scan018.jpg ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۲۸]
[ File : scan023.jpg ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۲۸]
[ File : scan011.jpg ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۲۸]
[ File : scan026.jpg ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۲۹]
[ File : scan017.jpg ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۲۹]
[ File : scan012.jpg ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۲۹]
[ File : scan05.jpg ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۲۹]
[ File : scan022.jpg ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۳۰]
[ File : scan09.jpg ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۳۰]
[ File : scan019.jpg ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۳۰]
[ File : scan024.jpg ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۳۰]
[ File : scan020.jpg ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۳۱]
[ File : scan02.jpg ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۳۸]
Instagram : tecnocut_industry

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۰:۳۸]
توليد صفر تا صد پمپ واترجت

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۱:۰۵]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۱:۰۵]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۱:۰۵]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۱:۰۵]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۱:۰۵]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۱:۰۵]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۱:۰۵]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۱:۰۵]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۱:۰۵]
[ Photo ]

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۱:۰۶]
خدمات برش واترجت
٥٥٢٦٢٠٠٣
٠٩١٢١٣٨٧٥٣٢

آرمان برته, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۱:۰۹]
برش بر روي تمامي متريالها
انواع فولاد، فلزات رنگين
سوپر آلياژها
سنگ، سراميك
كامپوزيت ها و خانواده تفلون

مهدی سرلک, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۱:۴۱]
[Forwarded from اميرفرهنگ ميرزايي]
[ Photo ]

مهدی سرلک, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۱:۴۱]
[Forwarded from اميرفرهنگ ميرزايي]
[ Photo ]

مهدی سرلک, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۱:۴۱]
[Forwarded from مهدی سرلک]
[ Photo ]

مهدی سرلک, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۱:۴۳]
خدمات برش واتر جت با ابعاد کارگیر 2050*6500

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۱:۴۳]
این گروه کمتر از یک هفته است که شروع شده است و تعداد اعضا بصورت فزاینده ای در حال گسترش است. سه روز پیش اعضا 43 نفر بود و اکنون به 222 نفر رسیده است.

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۱:۴۴]
اینکه تعدادی از دوستان تبلیغات نامرتبط می دهند دلیل بر بی حرمتی نمی گذاریم

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۱:۴۴]
بلکه دلیل بر ندانستن اشخاص از قوانین گروه می گذاریم.

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۱:۴۵]
برای اعضای محترم جدید یکبار دیگر اهداف و قوانین را شرح می دهیم.

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۱:۴۷]
این گروه بصورت تخصصی در راستای تهیه و تدوین یک دایره المعارف سی ان سی تدوین شده است و 101 سی ان سی در 101 روز مورد نقد و بررسی قرار می گیرد

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۱:۴۸]
تبلیغات در این گروه شدیدا ممنوع است و برای تبلیغات دو شرط قایل هستیم

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۱:۵۰]
تبلیغات فقط مرتبط با مطالب مورد بحث می باشد. بعنوان مثال امشب که در خصوص واترجت مباحث ارائه می شود فقط در خصوص واترجت تبلیغ می شود.

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۱:۵۲]
دوم هر شرکت جهت تبلیغات صرفا یک مورد ارائه می دهد و تکرار عکس های تبلیغاتی زیاد ممنوع است . مگر در شرایطی که منجر به افزایش سطح علم دوستان شود.

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۱:۵۲]
تخطی از قوانین گروه بدون کوچکترین توضیحی منجر به حذف شخص خاطی خواهد شد.

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۱:۵۳]
ممنون از همه عزیزان

منافی, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۱:۵۳]
سلام و عرض ادب خدمت تمامی اساتید بزرگوار

منافی, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۱:۵۳]
سلام مخصوصی هم خدمت جناب مهندس شخمگر

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۱:۵۶]
جناب شاهرخ شایگان از گروه حذف شدند

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۱:۵۸]
جناب مهندس عزیز . مطالب زیادی امشب ارسال نمودید که ارتباط به واترجت بحث امروز ندارد.

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۰۵]
احمد شخم گر هستم . لیسانس مهندسی مکانیک . حدود 18 سال است که در خصوص کارهای اتوماسیون صنعتی و ماشین آلات سی ان سی فعالیت می کنم. مدیر این گروه هستم . در کنار همه دوستان تلاش خواهیم کرد در این گروه یک دایره المعارف برای سی ان سی بسازمیم

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۰۵]
بسازیم

Ali Aghanejad, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۰۸]
[ Photo ]

Ali Aghanejad, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۰۸]
[ Photo ]

Ali Aghanejad, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۰۸]
[ Photo ]

Ali Aghanejad, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۰۸]
[ Photo ]

Ali Aghanejad, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۰۸]
[ Photo ]

Ali Aghanejad, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۰۸]
[ Photo ]

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۱۳]
جناب مهندس آقا نژاد امشب شب واتر جت است و از بیان سایر دستگاهها خودداری کنید ممنون

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۱۵]
جناب مهندس آقا نژاد از گروه حذف شدند .

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۱۸]
امین ستار از دوستان بسیار نزدیک اینجانب هستند. رفت و آمد زیادی با ایشان داریم . ایشان تغییراتی در صنعت واترجت دادند که بسیار ارزشمند است.

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۱۸]
جایشان امشب خالی است. تلاش می کنم به جمع ما بپیوندند.

ARthur, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۲۸]
سلام بر همگان

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۲۸]
سلام بر جناب هوسپیان عزیز

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۳۰]
اگر در لیست سی ان سی ها (101 مورد ) دقت کرده باشید در دو هفته اول دستگاههای برش لیست گردیده اند

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۳۱]
علت این امر هم پوشانی این دستگاهها با هم می باشد .. دستگاههای برش پلاسما و لیزر و واترجت آنقدر بهم شبیه هستند که جداول زیادی از مقایسه بین آنها نشر پیدا کرده است.

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۳۴]
دستگاه واتر جت از جمله دستگاههای بسیار مهم در صنایع است. برش فلزات بدون اثر حرارتی. در صنایع خاص کاربرد زیادی دارد که همگان بر آنها واقفید.

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۳۵]
[ Photo ]

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۳۶]
اولین نکته در این دستگاهها محیط آب بهمراه ابرسیو است که این دو محیطی خشن را ایجاد می کنند. اولی زنگ زدگی و دومی سایندگی

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۳۶]
به همین دلیل در ساخت این دستگاهها از پوشش های استیل و یا ورق گالوانیزه استفاده می شود

Hamid Rahimi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۳۶]
ابرسیو چیه مهندس؟؟

مهدی سرلک, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۳۷]
تنها دستگاه برشی هست که محدودیت برش در متریال راندارد
هر نوع جامداتی که بصورت طبیعی یا مصنوعی وجود دارد با واترجت قابل برش میباشد

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۳۷]
جناب مهندس سرلک لطفا اطلاعات کاملی در خصوص ابرسیو برای گروه ارائه دهید ممنون

مجتبی دلشاد مشهد, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۳۷]
[In reply to مهدی سرلک]
منهای شیشه سکوریت

مهدی سرلک, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۳۸]
ابر سیو شامل سلیسم و فسفور آلومینیوم

مهدی سرلک, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۳۸]
که در دانه بندی با کد 80 بیشترین استفاده در واترجت را دار

مهدی سرلک, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۳۸]
دارد

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۳۹]
اکثر اتصالات این دستگاه که بصورت متحرک می باشد مانند بستر محور Y و Z از قطعات آلومینیومی ساخته می شود.

Hamid Rahimi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۳۹]
[In reply to ahmad shokhmgar]
مهندس اسپلش چیه؟ به چه کاری میاد؟

مهدی سرلک, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۳۹]
آب در واترجت هدایت کننده ابرسیو است

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۳۹]
پل این دستگاهها باید علاوه بر سبک بودن دارای مقاومتی بسیار بالا باشند.

Soheyl Sam, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۴۱]
ابرسیو ربطی به ابر نقاط داره ?

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۴۱]
آب به تنهایی قدرت برش ندارد. برای اینکه قدرت برش در آب بوجود آید مواد بسیار ریزی مانند خاک نرم به آن اضافه می کنند . این عمل باعث می شود آب خروجی قدرت برش پیدا کند . آن مواد خاک مانند را ابرسیو می نامند

مهدی سرلک, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۴۲]
ابر سیو بمانند سوهان ایجاد سایش کرده و در سرعت بالا و در حرکت ( خطی یا cnc ( ایجاد برش میکند

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۴۳]
ابرسیو نمی تواند از دانه بندی نرم ساخته شده باشد. دانه بندی ابرسیو بسیار تیز است . بصورت ذربینی اگر به این خاک نگاه کنید لبه های تیز می بینید . عامل برش هم همان لبه های تیز است.

مهدی سرلک, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۴۳]
ابر سیو یا گارنت
( لاسم دیگر ابر سیو)

Hamid Rahimi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۴۳]
البته ابری سیو تلفظ درستش هست جسارتا...

Soheyl Sam, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۴۳]
مباحث سنگین و بسیار تخصصی است
خدارا شاکرم که در کنار شما هستم 🌹

مهدی سرلک, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۴۴]
اسم دیگر ابر سیو ( گارنت)

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۴۵]
به دو دلیل از ابرسیو نمی توان استفاده مجدد کرد. دلیل اول گرد شدن حدودی قطعات می باشد و دلیل دیگر آن ضایعات ناشی از برش

مهدی سرلک, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۴۵]
سختی و ضخامت متریال در تنظیم فشار پمپ و سرعت حرکت دستگاه نقش اساسی دارد

Hamid Rahimi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۴۶]
[In reply to ahmad shokhmgar]
یعنی مثل سیم وایر کات 1بار مصرفه؟؟

مهدی سرلک, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۴۷]
البته ابر سیو ضایعاتی در واتر جت را جدیدا جمع آوری کرده و در فضایی خشک و در صنعت سن پلاس استفاده میکنن

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۴۸]
سمباده را در نظر بگیرید. پارچه ای که با چسب مواد ساینده روی آن چسبیده اند.

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۴۸]
برش با اب دارای شرایط بسیار خاصی است ..قطر باریکه اب میتواند به کمتر از یک دهم میلیمتر برسد و سرعت خروج اب به بیش از سرعت صوت ...ابرسیو یا دانه های سیلیس که بسته به نیاز به قدرت برش با پودر الومینیوم یا مس یا شیشه مخلوط شده تنها هدفش بالا بردن قدرت برش است

Hamid Rahimi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۴۸]
[In reply to مهدی سرلک]
مهندس سن پلاس چی هست؟میشه توضیح بدین لطفا؟

مهدی سرلک, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۴۹]
ابرسیو موجود در بازار ایران اکثر توسط تاجرین از هند و استرالیا وارد میکنن

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۴۹]
[ Photo ]

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۵۰]
[ Photo ]

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۵۰]
بالاترین درجه کیفیت ابرسیو مربوط به استرالیا میباشد هند هم جز تولید کنندگان این فراوری میباشد ..

Soheyl Sam, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۵۲]
[In reply to Hamid Rahimi]
تا اونجایی که من اطلاع دارم یه نوع خاص پلاستیک هستش 🌹

Amer Nazerfard, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۵۳]
در مورد سن پلاس کی سوال داشت

مهدی سرلک, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۵۶]
دوست عزیز من در تایپ به دلیل تند نوشتن و اتومات بود نوشتارم سند بلاست رو سن پلاست گوشیم اوکی کرده
من منظورم سند بلاست هست

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۲:۵۶]
ایران با داشتن معادن غنی سیلیس به راحتی میتواند به یکی از تولید کنندگان اصلی تبدیل شود
دانه های سیلیس بعد از دانه بندی شسته میشود تا هیچگونه خاکی نداشته باشد
وجود خاک به جریان سیال اب خارج شده از نازل صدمه میزند

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۰۰]
قدرت برشی از طریق یک پمپ فشار قوی ایجاد میشود ..یک سیستم هیدرولیک قوی باعث رفت و برگشت یک سیلندر میشود میزان اب ورودی به ....
متاسفم امشب از بین رفت

ali khamseh, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۰۱]
آشنایی با دستگاه واترجت

دستگاه واترجت یا برش با آب وسیله ی است که برای برش فلزات یا دیگر مواد مثل سنگ و گرانیت به کار برده می شود. در دستگاه واترجت از یک جریان نازک آب معمولی یا مخلوطی از آب و مواد ساینده (abrasive substance) مثل اکسید آلومینیوم یاgarnet با سرعت و فشار بسیار بالا (به عنوان مثال MPa 400) که از داخل یک روزنه کوچک خارج می شود، استفاده می گردد.
زمانی که مواد مورد نظر برای برش دادن حساس به حرارت باشند استفاده از برش آب ارجحیت دارد.
بعضی از واترجت ها از آب خالی (بدون مواد ساینده) برای برش استفاده می کنند که این دستگاه ها برای بریدن مواد نرم تر مثل مواد غذایی، لاستیک و فوم مناسب هستند.
با تغییردادن قطعات نازل و نوع و اندازه مواد ساینده می توان عرض یا kerf برش را تغییر داد. در برش های معمولی با مواد ساینده عرض برش بین 0.04 تا 0.05 اینچ (1.016 تا 1.27 میلیمتر) می باشد ولی به باریکی 0.508 میلیمتر هم می تواند برسد.
در برش بدون مواد ساینده، عرض برش در حالت عادی بین 0.178 تا 0.33 میلیمتر است اما به کوچکی 0.076 میلیمتر که تقریبا برابر با ضخامت موی انسان هست هم می تواتد باشد. به وسیله این جت های بسیار کوچک می توان برای کاربردهای بسیار متنوعی برش های خیلی دقیقی ایجاد نمود.

مزایای واترجت
مزیت مهم واترجت قابلیت آن برای برش مواد مختلف بدون تغییر خواص ذاتی و آسیب زدن به آن است. چون در این روش مواد تحت عملیات حرارتی قرار نمی گیرند.

مجتبی دلشاد مشهد, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۰۲]
[In reply to ali khamseh]
اکسید الومینیم؟واقعا؟

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۰۴]
[In reply to مجتبی دلشاد مشهد]
بله اکسید الومینیوم ..مس و پودر شیشه از معروف ترین افزاینده های به پودر سیلیس یا گارنت هستند

مجتبی دلشاد مشهد, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۰۴]
استفاده صنعتی داره؟شما جایی دیدید؟

مجتبی دلشاد مشهد, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۰۵]
مس؟پودر شیشه؟

ali khamseh, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۰۵]
[In reply to مجتبی دلشاد مشهد]
ابرسیو بیشتر اکسید فلزاته .اکسید الومینیم اکسید اهن و ...

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۰۵]
بالاترین قدرت برشی از ترکیب پودر شیشه و گارنت به دست میاید

مجتبی دلشاد مشهد, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۰۶]
[In reply to Farzin Sharifi]
چطور با چه نسبتی میشه توضیح بدید

ARthur, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۰۶]
در صنایع غذایی از ابرزیو مطلقا استفاده نمیشه

ali khamseh, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۰۷]
دوستان گرامی اگه بخواهیم در ارتباط با موا تشکیل دهنده گارنت صحبت کنیم تا صبح مطلب وجود داره.

 

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۰۷]
شما سوالتان را مطرح کنید من در خدمتم

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۰۷]
جداول رو براتون اماده میکنم و استاندارد ها رو میفرستم

ali khamseh, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۰۷]
میخواستم در ارتباط با ساخت دستگاه و موانع ساخت اگه میشه با اجازه اقای مدیر کمی توضیح بفرمایید.

مجتبی دلشاد مشهد, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۰۷]
[In reply to Farzin Sharifi]
ممنون

Soheyl Sam, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۰۹]
انگیلیسیش چی میشه ?

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۰۹]
همانطور که استاد ارتور فرمودند قدرت برش اب در بیشتر موارد کافی است اضافه کردن گارنت سرعت برش را افزایش میدهد

مجتبی دلشاد مشهد, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۱۰]
[In reply to Farzin Sharifi]
بیشتر موارد یعنی همون کاهو و کرفس؟چون چیز دیگرو بدون ابریسیو نمیشه برید

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۱۰]
بهترین حالت آن جدا بودن ریل از مخزن آب است.

ali khamseh, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۱۰]
چیزی که معروفه به میزهای غربی یا امریکایی.شاسی جدا از مخزن

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۱۱]
جناب سهیل سم از گروه اخراج شدند.

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۱۱]
در اصل چنانچه از اب خالص برای برش استفاده شود ..مثل برش های مقاطع غیر فلزی و عمدتا برش های با روبات مخزنی نیاز نیست

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۱۲]
به دلیل مخزن آب و فشارهای ناشی از بارگذاری و باربرداری از روی میز ممکن است بستر ریل ها دچار اختلال و تغییر در فواصل بشود

ARthur, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۱۲]
[In reply to مجتبی دلشاد مشهد]
نه برای چیپس. سیب زمینی و ماهی و گوشت هم استفاده میشه
برای!چرمهای نازک به همچنین

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۱۳]
اما در حالت برش با ابرسیو به علت فشار بالاتر از 2000 اتمسفر مخزن اب هم ابرسیو را جمع میکند هم فشار اب خروجی بعد از برش را از بین میبرد
استفاده از ورق استیل رایجتر است

مجتبی دلشاد مشهد, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۱۴]
[In reply to ARthur]
مهندس بنده هم عرضم همین بود که فقط مواد خیلی نرم رو میشه بدون ابریسیو برید

Amer Nazerfard, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۱۴]
الان هم حتما گیر داده به واردات لیزر و واتر جت و...

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۱۶]
خدمت همه دوستان . از الان به مدت 30 دقیقه ( تا ساعت 45 : 11 ) صرفا در خصوص ساخت دستگاه بحث شود و سخنگو در این زمینه جناب خمسه باشند. ممنون

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۱۶]
برش اب در اروپا و امریکا در تمام بدنه تولید بکار میرود ..از برش شکلات گرفته تا برش مقطع پوشک بچه ...تا برش مقاطع بال جنگنده های فوق صوت و بمب افکن های B1

ARthur, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۱۶]
[In reply to مجتبی دلشاد مشهد]
حق با شماست
البته در صنایع غذایی استفاده از ابزریو قدقنه

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۱۶]
[In reply to ahmad shokhmgar]
👍

ali khamseh, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۱۷]
از این که دیشب بنده باعث رنجش خاطر اساتید گرانقدر شدم پوزش می طلبم. سوء تفاهمی بیش نبود .به علم و توانایی صنعتگر ایرانی شک ندارم.ولی توی این صنعت عده ای را میشناسم محض رضای خدا بدنه دستگاه را حداقل با خم cnc نمی سازند که این همه بدبینی نسبت به کالای ایرانی ایجاد نشه .البته در این میان اساتیدی مانند شرکت فرانوران که باعث افتخار و خرسندی جامعه لیزر شده نیز فعالیت میکنند و از این دست عزیران در این صنعت کم نیست.

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۱۷]
همگی تا 10 دقیقه به صحبت های جناب خمسه گوش می دهیم. لطفا سوالاتتان را زمانی بپرسید که ایشان مباحث شان تمام شده باشد و اجازه سوال به ما داده باشند. ممنون

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۱۷]
جناب مهندس بفرمایید

ali khamseh, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۱۸]
دوستان و اساتید گرامی امشب دوست دارم کمی در ارتباط با ساخت این دستگاه تامل فرمایید.به نظر شما ظرفیت برای ساخت دستگاه هایی همانند سی ان سی چوب و یا هواگاز و پلاسما کافی نیست.بطوریکه متاسفانه سهمی از بازار فروش شما اساتید را افرادی شریک شده اند که به هر قیمتی و با پایین ترین کیفیت دستگاه میسازند.و در نهایت از ارائه خدمات پس از فروش عاجز میمانند. و به علت عدم اگاهی فنی جامعه در مرحله فروش به علت قیمت پایین موفق عمل میکنند. و در این میان هم خود و بیشتر مشتری را گرفتار میکنند.

ali khamseh, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۱۸]
یکی از سود اورترین دستگاهای سی ان سی ساخت دستگاه واترجت میباشد.بطوریکه 90 در ساختار دستگاه همان سی ان سی چوب و یا هواگاز میباشد.با این تفاوت که بجای اسپندل و یا تورچ برش قطعه ای بنام کاتینگ هد نصب میشود . البته نا گفته نماند که سیستم مخزن ابرسیو و فیدر نیز در این میان به دستگاه مزبور ملحق میشود.از انجایی که بنده توانمندی دوستان دستگاه ساز وطنی را در امر ساخت دستگاههای سی ان سی چوب و نظیر ان دیده ام.ساخت مخزن و فیدر ابرسیو نیز کار دشواری نخواهد بود. در نهایت نوبت به پمپ میرسد که وظیفه تامین فشار را بر عهده دارد که ان را هم میتوانیم از یکی از شرکتهای معتبر اروپایی همانند بهلر اتریش فلو ایتالیا و.... و یا برندkmt امریکا را تهیه کنیم. نا گفته نماند که هر یک از این برند ها را میتوانیم از طریق نمایندگی های مقیم دبی و یا ترکیه به سادگی تهیه نماییم.یعنی دقیقا کاری که شرکتهایی همانند رادوکس و جدیدا چند شرکت دیگه انجام میدن.

ali khamseh, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۱۹]
با توجه به تجربیات موفق مهندس شخمگر در زمینه ساخت انواع دستگاه سی ان سی و همینطور نمونه واترجت ساخته شده توسط ایشان.اگر خلاف صحبتهای بنده توضیحی دارند بفرمایند تا گروه استفاده کنه.در غیر اینصورت علت عدم ورود صنعتگر ایرانی به این مهم و واگذاری انحصاری بازار را به چند شرکت انگشت شمار نظیر رادوکس را بفرماید.

ali khamseh, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۲۰]
از لحاظ مبحث فنی که خدمت دوستان عرض کردم با یک حساب ساده حضور دوستان سود اوری شگفت انگیز این دستگاه را عرض میکنم .مطمئنا هزینه ساخت یک میز سه محور سی ان سی 3x2متر بدون اسپیندل و یا تورچ برش را اساتید بهتر از بنده میدونن چقدر میشه.بنده با براورد استفاده از بهترین متریال و ریلهای تایوانی و همینطور الکتریکال خوب و یه کنترلر مخصوص واترجت متداول در بازار کنونی و همینطور مخزن ابرسیو ،فیدر و وان اب 60 میلیون براورد کردم
هزینه یک دستگاه پمپ اروپایی با هزینه حمل و ترخیص تمام شده 150 میلیون . البته کاتینگ هد هم به همراه پمپ میباشد. قیمت تمام شده مجموعا 210 میلیون در صورتی که با ارقامی معادل 400میلیون حداقل تو بازار فعلی به فروش میرسه. اینجانب یک دستگاه از این ماشین را پس از 5 سال استفاده چند ماه پیش با قیمتی حدود 320 میلیون فروختم.

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۲۱]
[In reply to ali khamseh]
هزینه اصلی ساخت دستگاه واتر جت روی پمپ فشار قوی است ..بیش از 60 درصد قیمت روی هرینه پمپ متمرکز میشود شاید هم بیشتر

ali khamseh, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۲۱]
دوستان و اساتید گرانقدر همین محاسبه را در مورد دستگاه لیزر اگه براورد بفرمایید .خواهید دید که دستگاه لیزر نیز یک ماشین سی ان سی سه محور به همراه یک واحد تولید لیزر یا رزوناتور و یا به عبارتی سورس میباشد.که در این ماشین هم ،سورس به تنهایی از چینی گرفته تا اروپای قابل خرید میباشد.شرکت ارمکسان ترکیه در زمینه دستگاه لیزر فقط میز میسازه همانند اساتید وطنی اما چه سودی نصیب این شرکت میشه و وضعیت صنعتگر ما را ببینید. ارمکسان فقط یکی از دستگاههای لیزر خود را با توان 4کیلو وات با قیمتی حدود 1.2 میلیارد میفروشه.قیمت رزوناتور را میتونید از یکی از شرکتهای اروپایی قیمت بگیرید انوقت خواهید دید که این شرکت با ساخت یک میز سه محور سی ان سی چه پولی به جیب میزنه.شرکتهای ترکیه ای با اطلاع از وضعیت موجود به دنبال این هستن که تولید خود را به داخل ایران انتقال بدهند.انوقت اگر اراده هم کنیم دیگر امکان نداره بتونیم شروع کنیم.یاد جمله جالبی افتادم که یکی از دوستان تو گروه گذاشته بود :فرصتها از بین نمیروند فقط از شخصی به شخص دیگر منتقل میشوند.چرا این کشور به فکر انتقال تولید خود به داخل کشور چین و یا هر کشور صنعتی دیگر نیست
جواب ساده است این کشور ها فرصت های شغلی خود را ، خود به دست گرفته اند. ادامه روند تولید دستگاههایی مثل هواگاز سی ان سی همانند تولید پیکان و پراید میمونه انوقت طبیعیه که چین و کره بیاد بازار را از دست خودروساز بگیره.

ali khamseh, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۲۳]
دوستان بحث فنی بر روی ذرات ساینده دردی از صنعت ما رو دوا نمیکنه و شرکت سازنده ابرسیو هم فرمول خودشو با صحبت ما عوض نمیکنه.

حسین شعاعی, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۲۳]
کی درباره ساخت رزوناتور لیزر اطلاعات داره?

ali khamseh, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۲۳]
بهتر نیست به جای مستحبات به واجبات برسیم.

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۲۳]
لطفا سکوت . لایک هم ندهید . هر زمان که نیاز شد جناب خمسه به ما اجازه صحبت و سوال می دهند

ali khamseh, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۲۵]
شما را به خدا برین دستگاه گلدن لیزر را مشاهده کنید.ایا توانایی ساخت اون میزها را نداریم.مطمئنم بهترشو میتونیم.

حسین شعاعی, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۲۵]
کسی هست درباره لیزر و ساختش اطلاعاتی داشته باشه?

ali khamseh, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۲۵]
داره میز میسازه و رزوناتور روش نصب کرده و با قیمتهای فاحش میفروشه.

ali khamseh, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۲۶]
و یا ارمکسان

Farzin Sharifi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۲۶]
اینا بحث فنی نیست ..محور صحبت ها تکنیکال قضیه هست نه میزگردی درباره واردات صادرات

ali khamseh, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۲۶]
همه این شرکتها فقط تولید کننده میز هستن.

ali khamseh, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۲۸]
رشته بنده طراحی جامدات هر کسی تمایل به ساخت داشته باشه به صورت همکاری حاضر به طراحی هستم.

ali khamseh, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۲۹]
در ارتباط با پمپ بهلر بنده مدرک معتبر از شرکت مزبور در زمینه نصب راه اندازی و تعمیر به همراه 6 سال کار مستقیم و مداوم با این دستگاه را دارم.که در صورت تمایل این حقیر اماده ارائه خدمات با اساتید دستگاه سازجهت نصب پمپ فوق را اعلام میدارم.

مجتبی دلشاد مشهد, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۲۹]
.برگردیم سر بحث واترجت اگر ممکن هست

ali khamseh, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۳۰]
دوستان اگه کسی دلیل بر عدم توانایی ساخت دستگاه واترجت داره دلیل بیاره در خدمتم.

حسین شعاعی, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۳۱]
در چه توانی? تولید میکنند

مجتبی دلشاد مشهد, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۳۲]
در چه توانی نیاز دارید؟

حسین شعاعی, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۳۲]
ایا تمام قطعات تماما ایرانی هست

منافی, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۳۲]
[In reply to حسین شعاعی]
500

ali khamseh, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۳۲]
نه دوست گرامی عقب نیستم صحبت بنده این که چند درصد تو ایران ساخته میشه

منافی, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۳۲]
[In reply to مجتبی دلشاد مشهد]
500w

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۳۳]
جای جناب آقای نوابی در این بحث خالی است. ایشان نیز مانند جناب برته پمپ واترجت می سازند. البته ساختهای اول ممکن است دارای اشکالاتی باشد که برطرف نموده اند اما دانش این دو گروه بسیار مهم است.

حسین شعاعی, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۴۳]
و درزمینه اتوماسیون و ماشین الات صنعتی فعالیت میکنم

ali khamseh, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۵۰]
عرض کردم جناب شخمگر در این زمینه سابقه ساخت دارن و الان دارخ دستگاه کار میکنه.

ali khamseh, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۵۱]
اگه سوال هست بنده در خدمتم.

منافی, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۵۱]
[In reply to ali khamseh]
آیا توانایی ساخت میز دستگاه لیزر صنعتی وجود داره؟

ARthur, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۵۲]
[In reply to منافی]
چرا وجود نداره؟

مهدی سرلک, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۵۲]
صدای ضربه در پمپ واتر جت دلیلش چیه

مهدی سرلک, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۵۲]
هر چن. ثانیه گوم گوم صدا میده

مهدی سرلک, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۵۲]
پمپ به لرزه در میاد

Hamid Rahimi, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۵۵]
گروپ گروپ...

ahmad shokhmgar, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۵۶]
جناب خمسه و جناب شعاعی خواهشا بصورت خصوصی صحبت کنید نتیجه را به گروه اعلام نمایید ممنون

مهدی سرلک, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۵۶]
هر چند ثانیه یه تکان شدید به پپسی وارد میشه

Dr mehran movahed, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۵۷]
باسلام واحترام به همه دوستان وکسب اجازه ازمدیرگروه،ای کاش آقای مهندس موسوی شرکت برنا ابزارتوس که فکرمیکنم یکی ازقدیمی ترین کسانی که درایران زحمت ساخت میزهای سی ان سی روکشیدن که درگروه هم حاضرن وجاشون خالیه باید دعوت میشدن برای گفت وگو واین بحث باوجود کسانی که کارعملی انجام دادن تکنیکی ترخواهدبود

منافی, [۰۲.۱۲.۱۵ ۲۳:۵۹]
البته به جز فرانوران

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۰۰]
درمورد پمپ واتر جت اطلاعاتی دارید ؟
لطف میکنید خودتو معرفی کنید

ahmad shokhmgar, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۰۲]
دوستان دلیل اشکال در نوع ارتباطات به زمان بر بودن تایپ مطالب ذهنی است.

Amer Nazerfard, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۰۲]
[In reply to مهدی سرلک]
بنام خدا
عامر ناظرفرد هستم
مدیر شرکت سیاه جامگان
سازنده ماشین الات سی ان سی و ترانسفر و ماشین مخصوص با حدود یکصد و پنجاه نفر پرسنل

ahmad shokhmgar, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۰۳]
از زمانیکه شروع می نمایید تا یک مطلب را تایپ نمایید و آنرا به گروه ارسال نمایید تا زمانیکه به گروه ارسال می شود زمانی می گذرد و دوستان در این حین بحث دیگری را مطرح می نمایند.

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۰۳]
فشار ايجاد شده در واترجت در اثر تقسيم سطح مقطع هست.معمولا ١به ٢٠ هست اين مقطع

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۰۴]
يعني بازاي ٢٠٠ بار هيدروليك شما در حالت اينتنسيفاي ٤٠٠٠ بار فشار دائم داريد

ahmad shokhmgar, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۰۴]
اگر مطالب خود را قبلا تایپ نمایید و بصورت یک دفعه ارسال نمایید پراکندگی بوجود نمی آید.

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۰۴]
كه دائمي بودن فشار ربط مستقيم به اكومولاتور هيدروليك و اتنواتور داره

اکبر هاشمی, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۰۴]
[In reply to ali khamseh]
من کارخانه تولید تابلو برق دارم یکی از مراحل شستشو قبل از رنگ استفاده از مواد ضد زنگ به نام سیلر کرامیته میباشد
آیا میتوان از این مواد در داخل وان استفاده کرد تا از خورندگی تجهیزات جلو گیری کرد

Dr mehran movahed, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۰۵]
صدای گروپ گروپ مربوط به پر وتخلیه شدن مخزن اکومولاتور آب پرفسار قبل از کاتینگ هد هست

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۰۶]
[In reply to Dr mehran movahed]
مهندس این صدا غیر عادیه

ali khamseh, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۰۶]
[In reply to اکبر هاشمی]
الان وان را از استیل میسازن که مشکلات مراحل نگهداری را نداشته باشن.

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۰۶]
[In reply to Dr mehran movahed]
نه! صداي گروپ گروپ صداي شيفت شدن سريع اينتنسيفاير و بسته و باز شدن چك ولو هستش

Dr mehran movahed, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۰۶]
خیر هرچه سایز اورفیس ونازل تنگ تربشه این صدا بیشتر میشه

ahmad shokhmgar, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۰۶]
جناب مهندس برته گروه به مدت 15 دقیقه در اختیار مهندس منافی است. جناب مهندس بفرمایید

حسین شعاعی, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۰۶]
[In reply to Dr mehran movahed]
خیر صدای پمپ کردن اب بواسطه پمپ های پیستونی هست پمپ پیستونی دو طرفه!

Dr mehran movahed, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۰۷]
اون هم میتونه باشه اما معمولا اون صدای چک ولوهمراه باجیغ کوتاهی هست

ahmad shokhmgar, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۰۷]
جناب شعاعی و جناب سرلک گروه به مدت 15 دقیقه در اختیار مهندس منافی است. جناب منافی بفرمایید

Amer Nazerfard, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۰۷]
[In reply to حسین شعاعی]
بوستر👍

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۰۸]
هر چه فشار رو بالاتر میبریم سرعت گروپ گروپ بیشتر میشه
مشابه همین پمپ رو همسایه ما داره ولی این صدا رو نمیده

ahmad shokhmgar, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۰۸]
عزیزان گروه به مدت 15 دقیقه در اختیار مهندس منافی است. جناب منافی بفرمایید

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۰۸]
[In reply to مهدی سرلک]
بسته به طراحي پمپ و سايز اتنواتور هستش

منافی, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۱۲]
صحبت من راجع به واتر جت نیست. اگر از تظر دوستان ایراد نداره ادامه بدم

منافی, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۱۳]
جناب خمسه من با صحبت شما کاملا موافق هستم ساخت بخشی از دستگاه بهتر از واردات کامل هستش

منافی, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۱۳]
مثال دستگاه لیزر

Farzin Sharifi, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۱۳]
در سال 2005

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۱۴]
توليد پمپ هاي واترجت براي اولين بار در ايران

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۱۴]
٣٠٠ و ٤٢٠ مگاپاسكال

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۱۵]
توليد كليه قطعات جانبي

ali khamseh, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۱۶]
عرض کردم بابت ساخت میز سی ان سی واترجت و لیزر .

ali khamseh, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۱۶]
بیشتر واتر جت

حسین شعاعی, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۱۷]
[In reply to ali khamseh]
میشه یه سوال بپرسم

ali khamseh, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۱۷]
بفرماید

حسین شعاعی, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۱۷]
منظور از میز دقیقا چه قسمتی هست?

ali khamseh, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۱۸]
تمام قسمتها بجز پمپ.

ali khamseh, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۱۸]
الکتریکال و مکانیک

حسین شعاعی, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۱۸]
شامل ریل ها و بالسکرو هم میشود یا اسکلت خالی

ali khamseh, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۱۹]
من عرض میکنم بجز پمپ تمام قسمتها

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۱۹]
بله ماهم تا این موقع شب بیدار موندیم که چند تا سوال بپرسیم
دوستان هرکی میخواد ناراحت بشه بشه
ولی یه مقدار ادب رو چاشنی کارتون کنید
و کم مزه بریزید
امشب راجع به واتره

Arash Jafari, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۱۹]
مشکل ترین قسمت ساخت پمپ واتر جت اورینگ و پکینک ها مورد استفاده است ایا در این مورد کاری انجام داده اید ؟

ali khamseh, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۱۹]
ساده گفتم بله تمام قسمتها.

حسین شعاعی, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۲۰]
ابعاد میز رو میشه بفرمایید?

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۲۰]
[In reply to Arash Jafari]
نخير.صفر تا صد يك پمپ اورينگ و پكينگ رو كه يه تراشكار ساده هم ميتونه بزنه

ali khamseh, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۲۱]
3x2

حسین شعاعی, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۲۱]
خوب شخصی که میسازه ابزار الاین کردن محور هاش چیه?

Arash Jafari, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۲۲]
[In reply to آرمان برته]
پکینگی که در 4000 بار کار کنه رو از چه جنسی شما استفاده می کنید که یک تراشکار هم دسترسی داره

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۲۲]
پلي اتيلن!
يعني تمامي سيل كيت ها پلي اتيلن استفاده ميشه

ahmad shokhmgar, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۲۴]
بخاطر به هم ریختگی امشب و بخاطر وقت باارزش دوستان که بسیار مهم است و بخاطر اینکه امشب به هیچ جا نرسیدیم قوانین بسیار سختی را برای گروه در نظر خواهم گرفت. کمترین تخطی از این قوانین موجب اخراج خواهد شد. شب خوش. خداوند نگهدارتان

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۲۴]
[In reply to آرمان برته]
مهندس این صدای غیر عادی از چیه

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۲۵]
[In reply to مهدی سرلک]
چند تا احتمال هست

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۲۵]
زاويه سووش پليت هيدروليكتون زياده كه دبي روغن ميره بالا و شيفت سريع انجام ميده

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۲۶]
فشار هيدروليك بالاس

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۲۶]
چك ولو ها ايراد دارن

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۲۶]
[In reply to آرمان برته]
راه حلش

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۲۷]
يا اكومولاتور روغنتون شارژ نيتروژن ميخواد

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۲۷]
از اول اینجوری بوده ( صفر)

شرکت سیستم هدایت گستر Ali Tamimi, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۲۸]
سلام دوستان
شبتون بخیر
یک سوال داشتم
میخواستم اسم چند برند مطرح اروپایی و آمریکایی سی ان سی واترجت که تو ایران نمایندگی دارند رو بدونم و البته قیمت مناسب

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۲۸]
خب پمپ هاي مختلف بستگي به ديزاينشون فرق ميكنن صداهاشون.شما نبايد صداي پمپ خودتو با پمپ ديگه مقايسه كني

Arash Jafari, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۲۸]
[In reply to آرمان برته]
این می تونه به واسطه کاویتاسیون هم اتفاق بیفته که بزرگترین دلیلش کثیفی فیلتر ورودی پمپ هست

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۲۹]
هر دو از یه شرکتن

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۲۹]
[In reply to Arash Jafari]
درجه روغن نزدیک قرمز هست

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۳۰]
[In reply to مهدی سرلک]
فشار هيدروليكت رو كمي كم كن حل ميشه

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۳۰]
این احتمال هست که فیلتر کثیف باشه

Arash Jafari, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۳۰]
[In reply to مهدی سرلک]
فیلتر ورودی پمپ رو حتما چک کنید

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۳۰]
[In reply to Arash Jafari]
دبي ٩٠ ليتري كاويتاسيون رو رد ميكنه

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۳۰]
يعني فيلتر پاره ميشه

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۳۱]
فشار پمپ رو پایین که میارم فاصله گوم گوم ها بیشتر میشه

Arash Jafari, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۳۱]
[In reply to آرمان برته]
من در دبی 250 لیتر هم دیدم

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۳۱]
باعث افت شيفت نميشه

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۳۲]
تو سيستم هيدروليكي اتفاق ميفته، ولي تو واترجت شيفت داريم ميبين شيفت از بين ميره

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۳۲]
مابين

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۳۳]
ببخشید فشار رو که پایین میارم فاصله صداکمتر
فشار را که بالا میبرم صدا ( گورم گورم) بیشتر میشه

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۳۴]
بخاطر زاويه سوش پليته

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۳۴]
اگه پمپ همسايتون صداش كمه توي همون فشار يعني سوش پليت ايشون زاويه ش كمتره

Arash Jafari, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۳۵]
کاویتاسیون یعنی ایجاد حباب در روغن زمانی ایجاد می شه فشار اسمزی از فشار اتمسفر پایین تر می یاد و هوای حلال در روغن تبدیل به حباب می شه اگر فیلتر ورودی پمپ کثیف باشه فشار معکوسی که در ورودی پمپ ایجاد میشه کاویتاسیون رو ایجاد می کنه

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۳۵]
يه كمي زاويه سوش پليت پمپ هيدروليكتو كم كن درست ميشه صدا

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۳۵]
[In reply to Arash Jafari]
اين درسته، ولي اين صدا ربطي به كاويتاسيون نداره.

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۳۶]
اين صدا صداي كوبيدن چك ولو روي چك ولو پليته

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۳۷]
وقتي دبي سيال بالا ميره اين صدا بيشتر ميسه

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۳۷]
چون پيستون با سرعت بالاتري شيفت ميشه

Arash Jafari, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۳۷]
در پاور پک های آلمانی طبق تجربه من از فیلتر ورودی استفاده نمی کنند و پک رو طوری می سازند که روغن ورودی پمپ عاری ار از هر گونه براده جات جامد باشد

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۴۰]
یه فیلم فرستادم با دقت گوش بدید هر چند ثانیه گلپ، گلپ پمپ ضربه میزنه

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۴۰]
[ Video ]

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۴۱]
[In reply to Arash Jafari]
در كل اين صدا اصلا صداي هيدروليك نيست!

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۴۲]
انگار یکی داره به یه ورق آهنی ضربه میزنه

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۴۲]
عرض كردم سووش پليت

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۴۳]
باز دستگاه خودتونه اختيارشو داريد

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۴۳]
[In reply to آرمان برته]
مهندس فیلم رو دیدید

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۴۳]
[In reply to مهدی سرلک]
بله

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۴۳]
ممنونم

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۴۴]
روي پمپ هيدروليك يه پيچ تنظيم هست

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۴۵]
گوشیم ریست شده شمارتو گم کردم آقای آرمان لطفا شمارتو بفرست

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۴۵]
[In reply to آرمان برته]
باید چکار کنم

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۴۵]
كه تنظيم كننده زاويه صفحه ايه داخل پمپ كه كورس پيستونها رو تعيين ميكنه كه در انتها با عوض شدن زاويه كورس پيستونها كم يا زياد شده و باعث بيشتر يا كمتر شده مقدار حجم جابجايي روغن در دقيقه ميشه

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۴۶]
فلش ميزنه.معمولا به سمت عقربه هاي ساعت بچرخوني دبي بالاتر ميره و پادساعتگرد دبي كم ميشه

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۴۷]
شما به سمت -يا پادساعتگرد بچرخون تا صدا نرمال شه

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۴۷]
٠٩١٢١٣٨٧٥٣٢

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۴۸]
بايد در حاليكه پمپ تو فشار نيست (اينتنسيفايرت خاموشه) اينكارو بكني

Arash Jafari, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۴۸]
[In reply to آرمان برته]
دقیقا درسته جناب آرمان

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۴۹]
چون در حالت زير بار صفحه زير باره و نميتوني اونو تنظيم كني

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۵۰]
آقای جعفری و آقای آرمان از هر دو شما کمال تشکر را دارم ای کاش دوستان اجازه میدادن این فرصت از دست رفته را از شما به عنوان شاگرد مطلبی یاد میگرفتیم

ahmad shokhmgar, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۵۲]
خسته نباشید. ای کاش امشب بحث به این سبک شما پیش می رفت. ممنون

Dr mehran movahed, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۵۳]
جناب آرمان ممنون ازشما دوست فرهیخته وبامعلومات واقعا پخته

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۵۳]
من قبلا خدمت آقای آرمان رسیدیم از نزدیک و در اینکه در زمینه واتر جت تجربه بالایی دارن شکی ندارم
و خوشحالم که امشب از وجود ایشان و آقای جعفری که مشتاق دیدارشان هستم استفاده کردم

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۵۴]
[In reply to مهدی سرلک]
بنده خودم شاگرد اساتيدم.لطف داريد

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۵۵]
[In reply to Dr mehran movahed]
چوب كاري نفرماييد.شما لطف داريد

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۵۵]
[In reply to آرمان برته]
شکست نفسی میکنید
آقای آرمان فکر کنم اولین نفری باشن که در ایران پمپ واتر جت رو بومی سازی کردن

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۵۷]
[In reply to مهدی سرلک]
بنده اينكار رو انجام دادم.١ ساله.شايد كي ديگه اي هم اينكارو كرده باشه و بنده بي اطلاع باشم.ادعايي ندارم

Dr mehran movahed, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۵۷]
جای چنین متخصصینی درایران خالی بود که خوشحالم که درکنارمون داریم شما رو وآرزوی توفیق براتون میکنم مهندس آرمان

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۵۷]
مهندس واسه پمپ با فشار 4500 بار چه چیلری نیازه ( چند اسب یا به اصطلاح چند کیلویی)

Dr mehran movahed, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۵۸]
شب همه دوستان خوش

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۵۸]
[In reply to Dr mehran movahed]
محبت داريد شما.شب خوش

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۵۸]
[In reply to مهدی سرلک]
يه چيلر هواخنك ٢٠ كيلوكالري قاعدتا بابد كافي باشه

Arash Jafari, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۵۹]
[In reply to مهدی سرلک]
خواهش می کنم

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۵۹]
بستگي به شرايط اقليمي و محيط كاري داره

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۰:۵۹]
[In reply to آرمان برته]
تهران

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۰۱]
پمپ برگشت آب ( از چیلر به پمپ واتر جت) استاندار خاصی داره

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۰۱]
بنده خودم بنا به سليقه و تجربه روي فشار ٤٠٠٠ بار در تهران، هواخنك ٢٠ كيلوكالري رو ترجيح ميدم كه هزينه نگهداري نداره و داخل خود پمپ هام تعبيه ميكنم و جاي اضافي هم نميگيره

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۰۲]
[In reply to مهدی سرلک]
بله.دبي آب در حال سيركوله شدن مهمه تو تبادل دمايي

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۰۲]
[In reply to آرمان برته]
دمای آب رو. چند درجه پایین میاره ( دمای آب داخل چیلر)

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۰۲]
اگر از حدي بيشتر باشه دوباره گرما بدون خنك شدن از چيلر عبور ميكنه و برميگرده به پمپ

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۰۳]
[In reply to آرمان برته]
👍

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۰۳]
اگر كمتر باشه سريع خنك ميشه و احتمالا يخ ميزنه يا باعث اتومات كردن و استارت زدن سريع چيلر ميشه

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۰۴]
فرمول خاصي نداره.بهترين حالتش اينه كه با يه اينورتر پمپ آب رو كنترل كني تا به بهترين دبي برسي

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۰۵]
و ايده آل ترين شرايط رو داشته باشي كه تو فصول مختلف سال هم بتوني تغييرش بدي

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۰۶]
مثلا دبي زمستون كه هوا سرده فرق داره با تابستون

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۰۶]
بهترین دما برای آب ورودی جهت خنک کردن پمپ که آسیب وارد نکنه چند درجه هست از چیلر به پمپ

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۰۷]
اون زياد مهم نيست.شما بايد سيستم سيركوله تون طوري باشه كه گيج باك روغنتون هميشه روي ٣٥ ثابت بمونه

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۰۷]
قبل از استارت اصلی پمپ ( برای برش) باید پمپ رو گرم کنیم

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۰۷]
یعنی پمپ درجا کار کنه

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۰۸]
٣٥ درجه روغن ايده آل ترين دما برا هيدروليك هست كه عمر تمامي سيل ها و قطعات و شيرها رو به ميكزيمم ميرسونه

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۰۹]
اصوليش اينه كه يه چند دقيقه اي بايد كار كنه تا كاويتاسيون و حبابهاي هوا و .... رفع بشن كه روغن قبل رفتن زير فشار استيبل بشه

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۰۹]
پمپ ما اتوماتیک دما به 45 که میرسه شیر برقی عمل میکنه و مسیر آب رو باز مینکه

Arash Jafari, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۱۰]
[In reply to مهدی سرلک]
البته تا پنجاه درجه مشکلی نداره

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۱۲]
آیا کلید یا فرمان جدا گانه ای برای درجا کار کردن پمپ وجود داره یا اینکه همون استارتی که با کنترلر میزنیم و دستگاه رو روشن میکنیم بعد چند دقیقه که گرم شد استارت برش رو بزنم

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۱۲]
پمپ kmt

ahmad shokhmgar, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۱۳]
جناب مهندس جعفری لطف می کنید یک رزومه خوب از خودتان و کارتان ارائه کنید. تا در گروه شناخته تر شوید و با توانمندی های شما آشنا شوند.

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۱۴]
در پمپ kmt کلید f1
جهت درجا کار کردن و گرم کردن پمپ هست
اطلاعات‌ی در مورد اینکه پمپ بوهلر هم اینو داره یا نه دارید

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۱۶]
[In reply to مهدی سرلک]
در هر پمپي شما يه كليد استارت خود پمپ هيدروليك رو داريد و يه كليد استارت اينتنسيفاير

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۱۶]
همون پمپ هيدروليك رو استارت كنيد چند دقيقه كار كنه كفايته

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۱۷]
بله ولی به دلیل گرون بودن هزینه روغن و قطعات پمپ هرچه به پمپ فشار نیاریم و درجه رو سعی کنیم. رو 35 تا 45 نگه داری کنیم اصطحلاک دستگاه رو پایین آوردیم

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۱۸]
هیدرولیک جداگانه کار میکنه؟

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۱۸]
[In reply to مهدی سرلک]
دقيقا.روشن شدن پمپ شما تو ٤٥ درجه به اين خاطره كه ترموسويچ شما رو ٤٥ تنظيم شده

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۱۸]
ميتونيد رو ٣٥ تنظيم كنيد

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۱۸]
[In reply to مهدی سرلک]
منظور از هيدروليك همون موتور اصليه

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۲۱]
چون سيال استاندارد داره

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۲۲]
مثلا در مورد #٦٨ كه اكثر واترجت ها استفاده ميكنن مناسب ترين دما تحت فشار ٣٥ هستش

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۲۲]
بهترين روغنم بهرانه

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۲۲]
دوستانی که در این شاخه فعالیت میکنن باید از شما بهره ببرن
و معرفی کنن
وقتی خوب شطرنج بازی همه دوست دارن شکستت بدن

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۲۳]
وقتی خوب شطرنج بازی میکنی همه دوست دارن شکستت بدن

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۲۳]
اگه روغنش كم شده و نميدونين قبلا چي بوده روغني كه استفاده شده بايد كل روغن رو عوض كنين

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۲۳]
روغن بهران گرفتم

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۲۴]
اگه هم خودتون روغن ريختين، هر روغني كه ريختين بايد همونو روش اضافه كنين

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۲۶]
اگر هم صلاح ميدونيد يه گروه به اسم واترجت باز كنيد و همه همكارارو اد كنيد تا تخصصي در اين شاخه فعاليت داشته باشيم و همكاري كنيم

Arash Jafari, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۲۹]
[ File : HMI_cold_forging.dps ]

Arash Jafari, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۳۳]
[ File : machine_list_1.docx ]

Arash Jafari, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۱:۳۳]
[ File : CV_Arash Jafari Navimipour.docx ]

Masi خانم شیرازی Shirazi, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۲:۱۵]
با سلام خدمت دوستان و همكاران گرامي
براي تامين ماشين الات صنعتي؛ تراش و فرز CNC و معمولي، كاراسل و بورينگ، اسپارك و وايركات، سنگ تخت و محور، پرس هيدروليك و ضربه اي، دايكاست و ...در خدمت شما هستيم .
لطفا از سايت ما ديدن فرماييد:

www.persian-co.ir

همچنين شما ميتوانيد با عضويت در كانال ماشين الات پرشين بصورت لحظه اي از موجودي دستگاه هاي بازار مطلع شويد؛ فقط كافيست تلگرام خود را به روز نماييد.

https://telegram.me/persiangp

شيرازي: 09123584452

عيلامي: 09122706030

Hamidreza Khodayari, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۷:۵۸]
[Forwarded from اپتیک وطراحی پگاه]
[ Photo, @pegahoptic ]

ali khamseh, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۹:۱۸]
قیمت پمپ 50اسب حدواد 150

ali khamseh, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۹:۱۸]
4000بار

ARthur, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۹:۱۸]
6000 بار منظورمبود اشتباه تایپ کردم

ARthur, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۹:۱۸]
هست چنین چیزی؟

ARthur, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۹:۱۹]
برای برش ورق اهن تا 20 میلیمیتر

ali khamseh, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۹:۱۹]
یک نمونه مشهد نصب شده.

ali khamseh, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۹:۲۰]
4000بار توانایی برش تا 150میلیمتر را داره.

ARthur, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۹:۲۲]
من امتحان کردم کمی کج میزنه
تعامد دیواره ها خوب نیست
پرسیدم گفتن اگر فشار بالاتر باشه ممکنه به مشکل بر نخورین

ARthur, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۹:۲۲]
این مشکل ما حل بشه دیگه با پلاسما نمیبریم

ARthur, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۹:۲۴]
راه حلی هست؟

ali khamseh, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۹:۲۸]
توی ضخامت بالا هر کاری انجام بدین ،میشه شیب را کم کرد ولی اینکه بخواهید کاملا عمود باشه نه.استفاده از نازلهای امریکایی با طول عمر بالا و اورفیس دیاموند و فشار بالا ما را به این سمت سوق میده.

ARthur, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۹:۳۵]
تو کار ما کسی با واتر جت جواب نگرفته
ولی من مصر به تست هستم

ARthur, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۹:۳۵]
میخوام بدونم به نظر شما میشه؟

ARthur, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۹:۳۵]
یاروشی برای تست هست؟

ARthur, [۰۳.۱۲.۱۵ ۰۹:۳۵]
مزیت واترجت برای ما عدم بوجود امدن تنش حراراتیه

ali khamseh, [۰۳.۱۲.۱۵ ۱۰:۰۱]
حتما

ARthur, [۰۳.۱۲.۱۵ ۱۰:۰۴]
ایا روشی هست برای تست؟

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۱۰:۵۰]
[In reply to ARthur]
با سلام
تو پمپ ٣٠٠٠ بار توليد خودمون، تا ١٣٠ ميليمتر رو برش زديم.با كيفيت خوب.
كيفيت بدش و زاويه در سطح برش بستگي به چند عامل موازي داره از جمله فيد حركت، استراكچر دستگاه، حجم اتنواتور پمپ، نوع نازل،نوع اوريفيس و ...
تو بخش خدماتي خودمون ٢٠ ميليمتر رو با سطح برشي نزديك به عمود برش ميزنيم با فيد ٣٠ با كيفيت سطح عالي.

ARthur, [۰۳.۱۲.۱۵ ۱۰:۵۱]
میتونیم عدد بفرمایین
تعامد یعنی چقدر؟

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۱۰:۵۴]
يعني در عرض بالاي برش با پايين برش در حدود ٠.٣ ميليمتر يا كمتر

آرمان برته, [۰۳.۱۲.۱۵ ۱۰:۵۴]
براي عدد دقيق بايد مجددا تست كنم

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۱۱:۴۹]
در پمپ kmt کلید f1 رو بزنی درجا پمپ کار میکنه ولی پمپ بوهلر چجوریه

رضا بیدل, [۰۳.۱۲.۱۵ ۱۲:۰۴]
اگه موردی که شما میفرمایید این باشه که پمپ در هنگامی که به عنوان مثال بین خطوط برشکاری است که نباید در حالت تحت فشار باشه و فقط الکترو موتور روشن باشه در پمپ بوهلر باید یک سری دستکاری ها که در منوال خودش نوشته اجرا کنید تا این قضیه اجرا بشود

مهدی سرلک, [۰۳.۱۲.۱۵ ۱۲:۰۷]
[In reply to رضا بیدل]
جناب بیدل اگه امکانش هست لطف بیشتر در مورد پمپ بوهلر راهنمایی کنید و اطلاعاتی بدید ممنونم

رضا بیدل, [۰۳.۱۲.۱۵ ۱۲:۱۷]
نیاز است یک سری سیم ها که در قسمت ترمینالهای پایین سمت چپ جعبه برق هست رو بردارید من خودم دستگاه یکی از دوستام که مشکلش این بود میخواست در خطوط بین برش کاری فقط الکتروموتور روشن به و در خطوط برش موتور تحت فشار قرار بگیرد یک سری تغییرات دادم که میگم تغییراتی بود که تو منوالش بود فقط آگه همین کار رو لازم دارین چون شش ماه پیش بود دوباره باید بررسی کنم بهتون بگم

سید مسعود برهانی, [۰۳.۱۲.۱۵ ۱۲:۵۶]
با سلام به دوستان
متاسفانه اینگونه بگو مگوها زیبنده صنعتگران متخصص مثل شما نیست
آدم یاد ایام دبستان و دعواهای کودکانه بر سر آدامس چسباندن به صندلی معلم میفته

دوستان توجه داشته باشن که ممکن است عزیزی دارای درجه تخصص بالایی باشه ولی به دلیل اینکه با مواردی برخورد نکرده باشه یا جزء استانداردهای کاری نبوده برخی مسائل را ندونه
و در عوض عزیز دیگری که شاید به لحاظ علمی و تئوری به اندازه شخص متخصص نباشه ولی در مدت کار خود به مشکلاتی برخورد کرده یا کسانی که دوست دارند توانایی های خارج از استاندارد دستگاه رو هم تجربه کنند یا استانداردی که در دستگاههای مشابه هست را در دستگاه خود تجربه کنند به تجاربی برسند که دوستان متخصص آنها را ندونن
بنابراین به عقیده من کمترین، در این جمع، حال که محیطی اینچنین برای فراگیری و کسب تجارب دیگران پیش آمده بیایید بدون تمسخر دیگران و پرخاش کردن باهم هم اندیشی داشته باشیم و ندانستن مطلبی رو دلیل بر ضعف کسی ندانیم و اگر کسی هم سوالی داشت بدون سخره گرفتن سواد جواب بدهیم
هر کس چیزی را نمی داند میپرسد و هر کس چیزی میداند جواب دهد
و اگر جوابی را هم سطحی یا غلط دیدید اصلاح کنید نه تمسخر

سید مسعود برهانی, [۰۳.۱۲.۱۵ ۱۲:۵۸]
پیشنهاد میکنم جناب مدیر افرادی را که با لحن بد با دیگران برخورد میکنند یا بی مورد وقت سایرین رو میگیرن بدون توجه به تخصص و توانایی و معروفیت و شخصیت حذف کنند

سید مسعود برهانی, [۰۳.۱۲.۱۵ ۱۳:۰۱]
درخت هر چه پربارتر سربه زیرتر

Farzin Sharifi, [۰۳.۱۲.۱۵ ۱۴:۱۲]
بنده فرزین شریفی متولد 1342 هستم در سال 1369 اولین شغلم سرپرست نصب و راه اندازی ماشین الات شرکت ایران مدل بود
پس از چهار سال نصب و راه اندازی پروژه فورج البرز و سرویس و نگهداری انرا انجام دادیم
دوسال بعد وارد شرکت کالای صنعتی ایران شدم و خدمات و سرویس ماشین الات و تجهیزات انگلستان در ایران را انجام دادیم
در سال 1375 شرکت تلاش صنعت پیشتاز را تاسیس کردیم و به مدت 16 سال ادامه دادیم
از سال 1376 به مدت 5 سال مشاور ماشین الات بودم در مرکز تحقیقات ایران خودرو پروژه x7
از سال 1390 هم به عنوان مدرن ماشین کنترل در خدمت هستم
سالها نمایندگی رسمی واتر جت سوءد و واتر جت germany و ABB ingersol را داشتیم و اولین و دومین ماشین برش اب را برای صنعت خودرو وارد کردیم
واتر جت برای برش فولاد و سنگ را به سپاهان تراش اصفهان و گروه پتروشیمی رجال ارایه کردیم
نمایندگی رسمی charmillesدر زمینه قطعات یدکی
Fidia در زمینه کنترل و سرویس
بنده کوچکترین دوره های متعددی در مورد هایدن هاین در المان انگلستان و اسپانیا گذرانده ام
دروه ایرو و کالیبراسیون ماشین های ابزار را در انگلستان گذراندم و سالها با سیستم QC10 RENISHAW مشغول به تست و کالیبره انواع ماشین بوده ام
در کمپانی water jet germany در فرانکفورت و چنای هندوستان هم مشغول بوده ام و بیشتر حول ساخت پمپ کار کردیم که خیلی حریف امریکایی ها نشدیم
تکنولوژی سختی است ..
بنده متخصص کالیبراسیون کالیبراسیون و خصوصا کنترل های هایدن هاین در خدمت هستم
این رزومه جهت اطلاع دوستان جسارتا عرض شد .

Mehdi Torabi, [۰۳.۱۲.۱۵ ۱۴:۲۰]
[In reply to Farzin Sharifi]
👏👏✋✋

ARthur, [۰۳.۱۲.۱۵ ۱۴:۲۱]
[In reply to Farzin Sharifi]
فتبارک الله احسن الخالقین

خو اینجا چیکار میکنی 😄😄

Farzin Sharifi, [۰۳.۱۲.۱۵ ۱۴:۲۶]
[In reply to ARthur]
مشغول کاریم ...روی دو سه تا طرح ماشین سازی مشغولیم ...بی سرو صدا

Farzin Sharifi, [۰۳.۱۲.۱۵ ۱۴:۲۷]
بیشتر از داخل کشور بیرون خدمات سرویس و کالیبراسیون انجام میدیم جناب ارتور ...
کشور های همسایه بیشتر از صنعتگر ایرانی به دانش فنی احترام میگذارند چه در زبان چه در یورو و دلار ...

ARthur, [۰۳.۱۲.۱۵ ۱۴:۲۷]
[In reply to Farzin Sharifi]
پایدار باشین
تشریف بیارین یه چای و چیپسی در خدمتتون باشیم

Farzin Sharifi, [۰۳.۱۲.۱۵ ۱۴:۳۲]
[In reply to ARthur]
09121970439 ...فرزین شریفی
ادرس محبت کنید خدمت میرسم
باعث افتخار استاد ارتور

 

 

 

ادامه مطالب در صفحه بعد

 

در صورت داشتن سوال تخصصی اینجا را کلیک نمایید در کمتر از 48 ساعت پاسخ می دهیم

آخرین پاسخ های ارائه شده به سوالات دوستان

 

دایره المعارف 101 مدل سی ان سی

1 دستگاه سی ان سی پلاسما

2 سی ان سی هوا برش

3 دستگاه لیزر فایبر

4 سی ان سی لیزر حک و برش

5 دستگاه CNC واترجت

6 درباره سی ان سی وایرکات

7 انواع CNC هات وایر

8 CNC سیم برش سنگ

9 دستگاه سیم برش فوم

10 آندر واتر پلاسما

11 انواع سی ان سی برش شیشه

12 دستگاه CNC برش چرم

13 سی ان سی کاتر پلاتر

14 سی ان سی روتر چوب

15 انواع سی ان سی روتر سنگ

17 ماشین تراش تراش CNC

18 دستگاه CNC سری تراش

19 درباره انواع فرز سنتر CNC

20 فرز دروازه ای سی ان سی

21 انواع دریل CNC

22 درباره سوپر دریل سی ان سی

23 دستگاه سنگ تخت و گرد

24 پانچ سی ان سی

25 حک ضربه ای

26 طلا سازی

27 - پرینتر سه بعدی

28 شبیه ساز پرواز

29 حک نگین

30 چیدمان قطعات الکترونیک

31 سی ان سی CMM

32 ماشین CNC دوخت پارچه

33 ربات انسان نما

37 پرس برک

38 فرش باف

39 کارتن سازی

40 دیجیتایزر

41 فنر سازی

42- ایمپلنت

43- انبارداری

44- سی ان سی دندان پزشکی

45- پرس برک

46- برش کاغذ

47- دایکاست

48- کارتن سازی

49 ربات اسکارا

50 خمیر روی شیشه

51 مش باف

52- سی ان سی ام آر آی

53- جوراب باف

54- سی ان سی قالی شویی .

55 نقاشی کاشی

56 لانه زنبوری

57 سیم پیچ هسته ترانس

58 پیکر تراش سنگ

59- لحاف دوز

60- برش ورق آهن رول به رول و رول به تخت

گروه صنعتی سی ان سی کاران . www.cnckaran.com    shokhmgar@gmail.com     همراه: 09122277199  شخم گر    تلفن پاسخگو : 55448574 - 021 فکس: 55448579 - 021    تلگرام : گروه سی ان سی کاران

آمار سایت

ارتباط با ما

فعالیتها

گروه صنعتی سی ان سی کاران

 همراه :   

پرقوه     ماشین آلات چوب      09028532966

منصوری   ماشین آلات        09196240385

چراتی    ماشین آلات سنگ    09194829553

یوسفی   مدیریت فروش         09196341876

احمد شخم گر     مدیریت                09122277199

 تلگرام:     گروه سی ان سی کاران

ایمیل :      shokhmgar@gmail.com   

وب :        www.cnckaran.com

حوزه فعاليت ساخت :

سي ان سي هاي چوب سه محور در سايزهاي كوچك ، متوسط و بزرگ
سي ان سي هاي چوب چهار محوره مخصوص صنايع منبت كاري در مبلمانهاي استيل
سي ان سي هاي سنگ سه محوره جهت حك و برش انواع سنگ هاي مرمريت و ...
حوزه فعاليت تكنولوژي
فروش انواع تكنولوژي ساخت ماشين آلات به صنايع نظامي ، دولتي و خصوصي از قبيل دستگاه چوب سه محوره  ، سنگ ، شیشه و ...
حوزه فعاليت آموزشي
آموزش انواع موارد مرتبط به تكنيك هاي ماشين آلات CNC از قبيل برگزاري 85 دوره كلاس آموزش ساخت ماشين آلات CNC در محل شركت

درباره ما

تماس با ما

قطعات سی ان سی

ماشین آلات سی ان سی

روش ساخت سی ان سی

فروش تکنولوژی ساخت